Monday, May 31, 2010

YA ALLAH KAU BERIKANLAH KAMI KEKUATAN

rentetan dari peristiwa serangan gempur israel terhadap bantuan kemanusian palestin...

 Secara jujurnya umat islam kini boleh diibaratkan sebagai bayi yang menangis yang mahu dibelai oleh ibunya yang sentiasa ketawa bila mengusap anaknya itu akhirnya diberi susu maka hilanglah tangisan itu.....hari ini  gempar satu dunia orang bersembang kes serangan yang tak bermaruah oleh rejim israel terhadap aktivis-aktivis yang terlibat dalam bantuan ke gaza dan maklumat terbaru angka kematian telah pun meningkat kepada 20 orang dan angka yang tercedera  seramai 50 orang,turki sudah pun memulakan demonstrasinya semenjak padi tadi lagi , jordan baru pagi tadi buat demonstrasi ala-ala boikot barangan israel....malam ni waktu jordan semua channel arab pakat pakat heboh tentang serangan israel yang melibatkan helikopter yang berlegar legar diatas kapal kapal bantuan ke gaza, melibatkan sebuah kapal selam  dan bot-bot kecil yang mengepung  disekitar kapal2 yang membawa bantuan ke gaza....tengok video ni
   Tapi aku agak rasa kecewa hari ini kebanyakan pemimpin dunia islam hanya mampu bercakap rejim israel telah melanggar undang2 dan terus berleter siap disebut tentang akta kesalahannya sekali aduh sakitnya hati ini ...untuk makluman kita sekarang berhadapan dengan bangsa yang tak ada undang undang bukan tempat untuk kita berbicara tentangLAW ada ka patut dipangil pakar undang undang yang berforum sepatutnya jemput la ahli ahli agama dan kecam tindakan israel tu pastu desak seluruh pemimpin disetiap dunia islam ni bertindak ..aku cukup sokong dengan kata kata bisa yang diucapkan oleh ahmadinejad  dalam ucapan beliau mengenai isu ini kita tengok apa yang diucapkan oleh beliau  "Presiden Iran Mahmud Ahmadinejad mengatakan bahawa serangan biadab Israel terhadap armada bantuan kemanusiaan untuk penduduk Jalur Gaza adalah indikator besar akhir kesudahan entiti Zionis.
mengatakan, Isnin (31/5), apa yang terjadi hari ini terhadap armada kebebasan adalah ujian sesungguhnya sejauh maja komitmen Negara-negara yang menyerukan HAM.
Nejad menegaskan akhir kesudahan Zionis Israel sudah dekat. Dia mengatakan, “Hari ini kita menyaksikan bagaimana entiti Zionis yang zalim membunuh para aktivis antarabangsa yang membawa bantuan internasional untuk penduduk Jalur Gaza dan menculik sejumlah dari mereka. Sebahagian pihak memandang ini adalah bukti kekuatan entiti Zionis, namun sesungguhnya itu adalah indikator besar bahawa lenyapnya Israel sudah dekat dan awal kesudahannya.”
Nejad menyerukan kepada Negara-negara yang mendukung entiti Zionis Israel dengan mengatakan, “Jika anda ingin memiliki kedudukan dan kredibiliti di dunia, maka hentikannya dukungan kalian kepada para penjahat Zionis yang mahir melakukan pembunuhan dan kehancuran.”
       ini baru ucapan bukan nak cakap tentang masalah isu yang hanya lebat dimulut kosong saja hasilnya...setakat la aku dah dengar lebih 100 teori dah, tapi masalahnya hendakkah  kepala-kepala negara islam ni nak buat aku yakin selagi kita tak gulingkan setiap kerajaan yang direstui oleh kerajaan britian suatu ketika dahulu  selagi tu kita takkan bersatu malah perbalahan diantara kita juga takkan selesai ...kenapa cadangan ini agak tak masuk akal....cuba kamu tengok bagaimana saddam hussien digulingkan oleh tentera tentera Amerika..kenapa amerika tak masuk secara halus ataupun senang cerita pilihanraya tetapi peperangan yang dipilih untuk menghapuskan kerajaan saddam hussien ini kerana kerajaan saddam hussien tak mampu dihapus dengan cara yang halus tapi dengan cara pengulingan kuasa secara besar-besaran ini adalah hakikat bukanlah disebabkan minyak tetapi agenda disebaliknya..
     dah macam-macam peristiwa yang kita lalui tapi hanya mulut yang berapi demonstrasi sana sini tetapi isu ini masih belum selesai ini kerana kemampuan kita sebagai pakatan dunia islam hanyalah patung patung yang dimain-mainkan oleh mereka ini yaitu pemuka pemuka zionis yang bersandiwara dalam dunia islam hari ini.....cukuplah syurga dan neraka yang mereka sediakan untuk menipu mata kita orang islam pada hari ini jangan percayalah pada syurga yang mereka tawarkan kepada kita umat islam sebenarnya itu adalah neraka bagi mereka yang bersekongkol dengan yahudi
sesungguhnya neraka yang mereka tawarkan kepada kita itu adalah syurga untuk kita jangan sesekali kamu terpedaya dengan helah mereka ini seharusnya kita sebagai umat islam perlu berdiri teguh walaupun roh islam telah pun dicabut sejak lama dahulu ketika sistem khilafah dihapuskan oleh tentera tentera dajjal laknatullah.sekarang bukan lagi waktu untuk bermain teori,untuk scan akidah orang kau wahabi,kau sufi,dan kau,kau,kau lagi dah semak kepala aku sekarang ni waktu unity kita perlukan kesatuan don't waste time. you know what happen today ....shakil kitabtuka filbabu khlilaf mafi isyit  wallah hassa azzaman zazallatul ard wa yubhasu ruh khilafiah ......fahim haza isyit au wala isyit  fi kalimat hai ......ok terus pada apa yang hendak aku lontarkan ini adalah luahan hati aku yang tersangat kecewa mintak maaf penulisan aku ini tak menepati format sengaja aku buatkan ala ala kedai kopi supaya penulisan aku ini mampu untuk difahami umum santai untuk ditatapi oleh masyarakat umum.ingat hari ini darah-darah para aktivis kita
telah ditumpah tanpa ada undang-undang dan anda harus memahaminya walaupun i no have ability but i have a key to unity this is my ability to change  and finish this problem.cukuplah dengan peristiwa penghinaan terhadap rasul kita oleh pihak kuffar didalam laman sosial yang terkemuka. sedarlah wahai umat islam yang masih leka didalam laman facebook anda seharusnya mengubah haluan itu mulai sekarang kerana kita sekarang punyai pilihan itulah senjata untuk kita mencetuskan sebuah kesatuan umum wakeup...millatfacebook merupakan sebuah alternetif terbaru untuk kita sekarang tinggalkan facebook dengan penuh rasa kebencian kerana itulah senjata yang digunakan keatas kamu untuk terus dikawal dengan kata lain untuk terus disihir dan dipergunakan oleh mereka pihak perancang kuffar yang terlalu licik setiap perancangan yang dirangka oleh mereka untuk mengawal dunia tanpa disedari

warga dunia.jadi kita sebagai orang islam harus menukar secepat yang mungkin ingat ini adalah jihad kita untuk agama kita . dan kita sebagai negara islam seharusnya mencontohi china yang telah lama meninggalkan laman sosial facebook kerana mereka tahu akan kejahatan yang berselindung disebalik facebook yang sebenarnya mempunyai helah untuk memerangkap kita sebagai umat islam seperti mana aktiviti yang dilakukan oleh mereka  'the day draw muhammad" jadi seharus kita sebagai umat islam wajib untuk menghukum mereka ini dengan mengunakan kuasa majoriti kita yang menjadi penghuni dunia ini. hari ini aku telah mendengar beribu kecaman dari seluruh kerajaan islam yang ada kat atas muka bumi ini membuatkan aku sakit hati meluat aku tengok muka muka pemimpin yang bermuka muka senang nak kata golongan golongan hipokrit. Bukan lagi kecaman, jauh sekali kekesalan. Semuanya itu langsung tidak menganggu nyenyak tidur Israel. Apa yang dimahukan kini ialah tindakan ! Tindakan!. 20 nyawa bukan sedikit. Kematian mungkin telah bertambah jika dikira bilangan yang cedera.Konvoi ini bukan konvoi tentera. Ia konvoi damai. Ia bukan membawa alatan senjata. Ia konvoi menyambung nyawa manusia. Jangan diharap pada Amerika! jangan diharap pada PBB. Umat Islam mesti mengembelingkan tenaga membina kegerunan Yahudi yang bermaharajalela dan membabi buta!Umat Islam telah jemu mendengar kekesalan dari mulut pemimpin mereka. Telinga ini sudah tidak mampu menndengar kesedihan disebalik wajah hipokrit dan dayus! Mereka yang ditahan mesti dibebaskan. Dengan apa cara sekalipun. Mereka yang dibunuh mesti dituntut bela.!Masih terlintas ingatan apabila rombongan Rasulullah cuba ditahan dalam perjalanan untu umrah. Rombongan Rasulullah ialah rombongan damai. Tiada senjata atau tujuan membuat serangan selain ibadah kepada Allah. Namun apabila berita Saidina Usman dibunuh, para sahabat lantas berbaiah menuntut bela. Namun akhirnya kuffar itu mengalah setelah mendengar semangat dan daya juang para sahabat.Sedikit persamaan boleh difahami dari kisah rasulullah, ia tak serupa...hakikat pengajarannya tetap besar nilainya .
dan untuk hari ini ucapan dari  Perdana menteri Malaysia berkata " insiden itu akan membawa kepada satu bentuk tindakan yang boleh dibincangkan di peringkat Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) termasuk tindakan mengutuk sekeras-kerasnya kerajaan Israel.
''Kita sedang fikirkan mungkin kita akan mengusulkan supaya perkara ini dibincangkan di peringkat Majlis Keselamatan PBB supaya satu ketetapan dibuat terhadap kerajaan Israel.
''Sama ada ia boleh dilakukan dengan segera, ia bergantung pada persetujuan dari negara-negara lain,Dalam perkembangan berkaitan, Najib berkata, beliau sedang menunggu butir-butir perkembangan selanjutnya tentang apa yang berlaku." katanya. terlalu jelas peranan yang dimainkan sekarang bukan itu yang perlu kita lakukan seharusnya usulkan kepada oic " supaya tindakan zalim pihak zionis ini harus diperangi secara besar-besaran menyeru kepada semua negara-negara islam mengabungkan kekuatan ketenteraan dibawah oic itu baru perkara yang sewajarnya, tetapi jika diharapkan pihak PBB tidak ada maknanya akhir proses kedamaian harus diambil untuk menenangkan semua pihak rejim israel juga yang ketawa besar.dan yang anehnya kenapa PM kita tidak mengambil langkah untuk memutuskan hubungan dengan pihak israel atas perkhidmatan UPCO atau  ada lagi agenda yang masih belum tercapai. itulah seperti mana yang saya usulkan kalau kita mahu melihat seluruh negara islam bersatu kita sebagai orang islam perlu mengambil tindakan dengan menguling seluruh kerajaan yang memerintah negara islam yang mana khususnya kerajaan yang dipersetujui oleh britian suatu ketika dahulu, baru kita mampu membina sebuah roh khilafiah mampu menumpaskan musuh kita secara keseluruhan . sebagai contoh kita lihat palestin sekarang ini yang dipimpin oleh kejaan hamas mampu bertindak dari pelbagai aspek untuk melawan musuh mereka israel dan kita juga umat islam yang berada di negara islam yang lain perlu mengambil cth seperti mereka ketika pilihan raya seharusnya kita perlu jatuhkan kerajaan kerajaan yang hipokrit ini dari terus menjadi anjing anjing bagi menjayakan rancangan mega israel untuk menjadi kuasa utama dunia. dan tindakan kita sebagai umat islam hari ini seharusnya anda mengambil langkah untuk menukar kerajaan yang mana bersekongkol dengan pihak yahudi dan memboikot segala barangan yang mempunyai hubunggan dengan pihak yahudi jihad kita sekarang adalah mencipta sebuah kekuatan dari pelbagai aspek tak kira sama ada kekuatan persenjataan,ekonomi,hubungan,pengaruh dan sebagainya untuk menawan semula dunia ini dari terus abdikan oleh musuh-musuh kita . bak kata pepatah menanti anak derhaka pulang menentang ' kita  perlu bertindak sebaliknya sepertimana syurga yang mereka sediakan kepada kita pejuang islam adalah neraka, neraka yang mereka sediakan kepada kita adalah syurga untuk kita orang yang ingin lihatkan keadilan



HANCUR ISRAEL!!!!
MUSNAH ISRAEL!!!!
HAPUSKAN SEKUTU ISRAEL!!!





JANGAN BIAR MEREKA BERMAHARAJA LELA HARI INI ADLAH HARI KEBANGKITAN KITA UMAT ISLAM ........KITA MAMPU BEBASKAN MINDA ANDA..........FINISH HIM....KITA MAMPU
BANGUN  UNTUK BERSATU MELAWAN MUSUH ALLAH.....

INGAT KITA MAMPU JIKA KITA BERGANTUNG DENGAN KEKUATAN SENJATA KITA  ..............

teruslah usaha kita meminta kepadanya kerana senjata ini  mampu kita ubah kepada kekuatan pemusnah ingat tentera Allah pasti akan turut membantu kita lakukan perubahan letakkan pengharapan kita kepada Allah kerana itu semua urusan dia yang menentukan segalanya....





 TERUSKAN PERJUANGAN KITA MAMPU MENGUBAHNYA SELAGI MANA KITA DAPAT BEZAKAN YANG MANA BENAR DAN YANG MANA BATIL...
















KITA MAMPU MENANG BEBASKAN DIRI ANDA DARI KAWALAN MINDA ANDA.....

No comments:

Post a Comment

anda mungkin juga meminati ini

Related Posts with Thumbnails
Loading...

tatapan

Loading...